עו"ד מומלץ לענייני גירושין

עורך דין לענייני גירושין

אם הגעתם לסוף דרככם הזוגית המשותפת, ואתם שוקלים להתגרש או ניצבים בפני הליך גירושין, מומלץ להתייעץ עם עו"ד גירושין, כדי להמנע מטעויות וכדי לקבל מידע מקיף וכולל על הזכויות שלכם ועל דרכי הפעולה המומלצות.

סכסוכי משפחה

סכסוכי משפחה, במיוחד כאשר מעורבים בעניין ילדים, עלולים להוציא מבני הזוג רגשות חזקים ואמוציות שלא בהכרח יובילו לקבל החלטה מושכלת ורציונלית.

בנקודת זמן זו, כאשר לכל החלטה תהיה משמעות על המשך חייכם ועל הילדים המשותפים, חשוב לפעול בצורה שקולה ובהירה.

ההחלטות החשובות שבני הזוג המתגרשים יצטרכו לקבל, נסובות, בין היתר, סביב מזונות, משמורת ילדים, חינוך ילדים ועוד.

עורך דין משפחה וגירושין

עורך דין המתמחה בדיני משפחה, ייצג אתכם במקרים שיגיעו לדיון בבתי המשפט, וגם במקרים שבהם ניתן להמנע מדיונים ארוכים ומתישים, וכאשר ניתן להסדיר את המחלוקות והסוגיות הרלוונטיות במסגרת הסכם גירושין.

עורכי דין לענייני גירושין ומשפחה מטפלים בכל התחומים הרלוונטיים ליחסים בין אדם ובני משפחתו, בכלל זה: ירושות וצוואת, הסכם גירושין, הסכם שלום בית, הסכמי ממון, מזונות ילדים, ידועים בציבור ועוד.

גישור

לא כל מחלוקת צריכה להגיע לבית המשפט. ישנם מקרים, אשר ניתן לפתור אותם בדרך אחרת – היא דרך הגישור. זאת, כדי להפחית מעוצמת הסכסוך והאווירה הלוחמנית בבית המשפט וכדי לקצר את משך ההליך ולהמנע מהוצאות גבוהות. עוד גירושין בהם בני הזוג מחליטים לפנות לגישור נרשמים בכל תקופה ותורמים לתהליך פחות קשה.

בחירת עורך דין גירושין

בישראל ישנם עורכי דין רבים פעילים, אשר מציעים את שירותיהם.

חשוב ללכת לפגישת ייעוץ לעורך דין לענייני גירושין, אשר מתמחה בתחום, ואשר צבר נסיון רב בכל מה שכרוך בהליכי גירושין, כדי להתרשם מהידע המקצועי שלו, מבקיאותו בנושא ומהנכונות שלו ללוות אתכם במשך כל ההליך ולסייע לכם לפתור את הסכסוך בצורה הטובה ביותר עבורכם.

בפגישת הייעוץ תוכלו להתרשם מעורך הדין ולבחון האם יש לכם כימיה איתו – האם זהו הגורם המקצועי שילווה אתכם בבטחה לאורך הדרך הלא פשוטה הזו, דרך הגירושין והסדרת כל העניינים הנובעים מהם.

חשוב לוודא, שעורך הדין בקי בדיני משפחה ושהוא מכיר את פסקי הדין החדשים, את שינויי החקיקה והפסיקה, ושהוא מציב את טובת הילד בראש.

עוד כדאי לבדוק, שלעורך דין גירושים אליו אתם פונים, יש נסיון בהופעה הן בפני בית המשפט לענייני משפחה והן בפני בית הדין הרבני.

נכון לבחור בעו"ד גירושים לאחר קבלת המלצות חמות מאנשים שאתם מכירים וסומכים עליהם ותוך בירור על ה'רקורד' של עורך הדין, נסיונו, המאמרים שהוא פרסם והידע המקצועי אותו הוא חולק עם אחרים.

איך בוחרים מגשר

דגשים בבחירת עו"ד גירושים

* מזונות ילדים – בעבר, מזונות ילדים נקבעו ללא התחשבות בזמני השהות של ההורים ובהכנסותיהם. גם כאשר המשמורת היתה משותפת, עיקר החיוב הוטל על האב. מחודש יולי 2017, בעקבות בע"מ 919/15 פלונית נ' פלוני, השתנו פני הדברים, וכעת הפרמטרים לחיוב הורים במזונות ילדיהם הם שוויוניים. על כן, חשוב שעוד לענייני גירושין שאתם פונים אליו, יכיר את השינויים שחלו בפסיקה, ויגיע מוכן לקראת הדיון.

* משמורת ילדים – זהו נושא רגיש מאוד, שתופס מקום רב בכל הליך גירושין בו מעורבים ילדים. אם אין הסכמה בין ההורים לעניין זה, לרוב כל צד 'מושך' לכיוון שלו. בעניין גירושין עורך דין ידע לכוון אתכם כיצד לפעול כאשר אין הסכמה ביניכם לבין הצד השני. עו"ד משפחה ייעץ לכם לא להכנע לאיומים, שייתכן שיופעלו עליכם, ובד בבד לשמור על דרך ארץ ועל ניהול הליך נעים ככל האפשר, שכן הכל אמור להתנקז למטרה אחת: טובת הילד.

* זמני שהות – גם בנושא זה חלה התקדמות משמעותית בפסיקה בשנים האחרונות. לכן, חשוב שעו"ד בענייני גירושין, אשר מטפל בעניינכם, יכיר היטב את הנושא, ויסייע לכם להגיע לחלוקת זמני שהות שתתאים לכם, וכמובן תעלה בקנה אחד עם טובת הילד. כל זה, בהתאם לפרמטרים שיש לקחת בחשבון: גיל הילד, מרחק הבתים של ההורים, מוסדות החינוך הרלוונטיים וכד'.

עלות עורך דין גירושין

לא ניתן לנקוב במחיר אחיד בעניין זה. המחיר אותו תצטרכו לשלם לעו"ד גירושין משתנה בהתאם לתיק עצמו, למורכבות שלו, לידע של עורך הדין, לנסיון שלו ולפעולות שעליו לבצע.

כך למשל, הסכום אותו תצטרכו לשלם לעורך דין גירושין אשר ינסח עבורכם הסכם גירושין, יהיה שונה מהסכום אותו תשלמו לעורך הדין עבור ייצוג בדיונים ארוכים בבתי המשפט.

עבודת עורך דין גירושין

לעורך דין המתמחה בדיני משפחה וגירושין יש ידע והכרות עם החוק והפסיקה. עורך דין גירושין יסייע לכם להגיע להסכם גירושין, אשר כולל את כל ציפיותיכם ורצונותיכם בנושא, ואשר מציב את טובת הילדים בראש סדר העדיפויות. במקרה שלא ניתן יהיה להגיע להסכם גירושין שמוסכם על הצדדים, עורך הדין ייצג אתכם בבית המשפט בצורה הטובה ביותר האפשרית.

חשוב שתהיו מעורבים בהליך העבודה של עורך הדין. בקשו ממנו לקרוא את כתבי התביעה וההגנה שהוא כותב, העירו הערות, ודאו שהפרטים נכונים ומדויקים, ועשו כל מה שצריך כדי לעזור לו לסייע לכם לפתור את הסכסוך. עוד בענייני גירושין תוכלו לברר אצלנו באתר או בפניה ישירה אלינו.

משרד עוה"ד כהן, דקר, פקס וברוש בעל נסיון רב בדיני משפחה ובגירושין, כולל ניהול תיקי גירושין מורכבים.

המשרד מטפל בתביעות שמוגשות לבית המשפט לענייני משפחה וכן בתביעות המוגשות לבית הדין הרבני. עוה"ד שלנו ילוו אתכם לאורך כל הדרך עד למתן פסק דין בעניינכם. טיפול מקצועי, תכנון מראש והתנהלות עניינית – הם המפתחות להצלחה ולהסדרת ההליך בצורה מיטבית.